Wymiana i zwroty

ZWROTY

Produkty zamówione na naszej stronie veneis.com.pl możesz bez problemu zwrócić w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. 

Klient zobowiązany jest wypełnić formularz zwrotu (Oświadczenie o odstąpieniu od umowy), który należy przesłać na adres mailowy veneis@veneis.com.pl w celu zgłoszenia zwrotu. Następnie wraz ze zwracanym towarem należy wysłać wypełniony formularz niezwłocznie po zgłoszeniu zwrotu, nie przekraczając terminu 14 dni.

Adres, na który należy wysłać zwracany towar, zostanie wysłany w mailu, po zgłoszeniu chęci zwrotu.

Przypominamy, że zwracane produkty muszą posiadać wszystkie metki i nie mogą posiadać śladów użytkowania. Zwracany towar należy wysłać w oryginalnym opakowaniu, które jest integralną częścią zamówienia.

Prosimy, aby mieć na uwadze, że prawo zwrotu nie dotyczy produktów wykonanych na specjalne, indywidualne zamówienie ze szczególnym uwzględnieniem produktów personalizowanych oraz produktów pre-order.

Przesyłkę możesz nadać w najwygodniejszej dla siebie formie, tak aby mieć pewność, że bezpiecznie do nas dotrze. Koszty przesyłki pokrywa klient.

Zwrot kosztów za zwracany towar może potrwać do 5 dni roboczych od dnia doręczenia przesyłki pod powyższy adres. Staramy się, aby ten czas oczekiwania był możliwie jak najkrótszy.

* Bardzo prosimy o zachowanie szczególnej ostrożności podczas mierzenia odzieży, ponieważ zwroty towarów uszkodzonych, zniszczonych lub zabrudzonych nie będą procedowane.

 

W celu zgłoszenia reklamacji wypełnij formularz reklamacyjny i wyślij go na adres mailowy: veneis@veneis.com.pl. Następnie otrzymasz od nas mail z adresem na jaki należy wysłać reklamowany produkt. Dołącz również wypełniony wcześniej formularz i dowód zakupu.

 

WYMIANA

Sklep internetowy veneis.com.pl nie prowadzi wymian. Aby wymienić produkt należy go zwrócić (procedura zwrotów opisana powyżej), a następnie złożyć ponownie zamówienie, wybierając właściwy dla siebie produkt.